دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با کارکنان بنیادمسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی

تاریخ ارسال : 1403/01/23

دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با کارکنان بنیادمسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی

به مناسبت سالروز دهه حساب 100 امام (ره) دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با کارکنان بنیادمسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی

دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با کارکنان بنیادمسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی
 
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حضرت حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، مسکن را نیاز اساسی و اولیه خانواده ها عنوان کرد و گفت: امروز تامین مسکن دغدغه مهم و اصلی خانواده ها است، مسکن گران ترین کالا مورد نیاز خانواده ها است از این رو تکلیف مسوولان در این زمینه بیشتر است.
حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری اظهار کرد: بخش زیادی از هزینه های مستاجران مربوط به تامین اجاره بها است از این رو خانه دار کردن خانواده ها اقدام بسیار مهم و ارزشمند است.
امام جمعه بجنورد افزود: متاسفانه با افزایش هزینه ها و گرانی، شرایط تامین مسکن در جامعه، سال به سال سخت تر شده اما با اقدامات انجام شده در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرایط برای خانه دار شدن بهبود یافته است.
وی گفت: در این شرایط، بالاترین خدمت به مردم، بویژه محرومان، کمک به خانه دار شدن خانواده ها است.
وی با تاکید بر اینکه یکی از نیازمندی ها برای ترغیب جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده، تامین مسکن است افزود: اگر جوان از خانه دار شدن خیال آسوده داشته باشد، بخش بسیاری از مشکلات برای ازدواج  برطرف شده است.
وی خاطرنشان کرد:  کارها و اقدامات خوبی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان انجام شده است و امید می رود در سال جاری شاهد رونق ساخت مسکن در روستاها و برای محرومان باشیم.
در این جلسه هادی زارعی، مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی ضمن گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ با ارائه گزارش از عملکرد بنیاد مسکن استان به تشریح برنامه های آتی در خصوص عمران روستایی، مسکن روستایی و مسکن محرومان پرداخت.

موضوع خبر :
  • دیدار
  • نماینده
  • ولی
  • فقیه
  • خراسان
  • شمالی
  • با
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با کارکنان بنیادمسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی چیست؟

سوال: